تیم تخصصی سایبرتک

یکی از دغدغه های مهم کسب و کارهای آنلاین، نبودن یک تیم متخصص در کنارشون هست، تیمی که بتونه مسیر درستی رو برای توسعه و رشدشون ترسیم کنه. اعتبار ما برامون ارزشمنده، به همین دلیل تمام تلاش خودمون رو برای کسب رضایت مشتریان به کار می گیریم.

 

اطلاعات تماس
f

مقالات

برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی مؤثر، باید از مشتری‌ها و کسانی که محتوای شما رو مصرف می‌کنن اطلاعات کاملی داشته باشید. در این مقاله ما به شما یاد می‌دیم که چطوری با ایجاد پرسونای خریدار بر اساس داده‌های سوشیال مدیا،

تعداد کلمات برای سئو تعداد کلمات معمولاً مقیاسی برای قضاوت کیفیت محتوای متنی از جانب مارکترهای محتواست. در گذشته بعضی‌ها فکر می‌کردن که گوگل هم این نکته رو معیار قرار می‌ده. در تئوری‌هایی که آموزش داده می‌شد، تعداد کلمات به‌همراه تراکم کلیدواژه،

می‌خواید فالوورهای زیاد و وفاداری داشته باشید اما بودجه‌ی کمی دارید؟ در این مقاله به شما استراتژی‌های مقرون به صرفه و مؤثری رو برای جامعه سازی در سوشیال مدیا به شما یاد می‌دیم! حتماً ارزش ساختن یک جامعه‌ی بزرگ و وفادار

حتماً تاحالا در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ و استراتژی کار با اینفلوئنسرها شنیدید. اما آیا می‌دونستید که اینفلوئنسرها و سازنده‌ها با هم یکی نیستن؟ خیلی‌ها فکر می‌کنن که معنی این دو کلمه یکسانه. درسته که اینفلوئنسرها و تولید کننده‌های محتوا به

موفقیت در سئو و رتبه‌بندی معمولاً با ورود به سال جدید، در مورد سئو، کلیدواژه‌ها، رتبه‌بندی‌ها و ترافیک ارگانیک و ارتباطش با موتورهای جستجویی مثل گوگل، بااحتیاط صحبت می‌کنم. اما این روزها خوش‌بینم؛ چون این پیشرفت‌های تکنولوژی، می‌تونه برای کمپانی‌هایی که بهترین

اینستاگرام اعلام کرده که به زودی سه گزینه برای فید در اپلیکیشن در دسترس تمام کاربرها خواهد بود: صفحه‌ی اصلی (Home)، موارد دلخواه و فید زمانی فالووینگ. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در یک توییت اعلام کرد که از قبل قالب فید

بزرگترین ترندهای زیبایی اینستاگرام در سال 2022 رو بشناسید! در این موضوع شکی نیست که ظاهر پست‌های اینستاگرام در حال تغییره. فیلترهایی که بیش از حد عکس‌ها رو تغییر میدن از مد افتادن، در عوض شاهد ترند شدن فیلترهای طبیعی‌تر و

فروش محصولات و خدمات به عقیدهٔ جیل کنراث، این روزها فروشنده‌ست که تفاوت اصلی رو بین خریدهای مختلف ایجاد می‌کنه. باوجود کالایی‌شدن روزافزون محصولات و خدمات، خریدارها به این آگاهن که می‌تونن پیشنهاد مشابه رو از کمپانی دیگه‌ای بخرن. ولی چیزی که

طراحی کاراکتر برای برند تا حالا شده تصاویر فله‌ای روی اینترنت رو بگردید و بگید، هیچ‌کدوم از این‌ها معنکس‌کنندهٔ برند من نیست؟ وقی از همون تصاویر تکراری استفاده می‌کنید که دیگران هم استفاده می‌کنن، سخته که به چشم بیاید اما طراحی یک