الگوریتم تیک تاک چجوری کار میکنه؟
آمادهاید که الگوریتم تیک تاک رو شکست بدید تا وایرال بشید و رشد کنید؟ اگه شما هم مثل خیلیها نمیدونید که الگوریتم تیک تاک چجوری کار میکنه، این مقاله رو بخونید. تیک تاک بالاخره نشون داد که الگوریتم این پلتفرم چجوری کار
تبلیغات پادکست
تبلیغات پادکست شما هم جزو میلیونها فردی هستید که هر روز برای رفتن به محل کارتون، یک مسیر طولانی رو طی میکنید؟ اگه اینطور باشه که احتمالاً تا حالا به یکی دو تا پادکست گوش دادید. تنها نیستید. به گفتهٔ Infinite
چیزهایی که Emily In Paris در مورد سوشیال مدیا اشتباه نشون میده
سریال Emily In Paris رو دیدید؟ امیلی در پاریس محبوبترین سریال کمدی نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ بود. فصل دوم هم به همون اندازه محبوب شده. بعضیها میگن که این سریال یک جور فرار از واقعیته و خیلیها هم میگن که در
برترین ترندهای ریلز اینستاگرام که باید امتحان کنید!
به دنبال ایده برای ریلز میگردید؟ این مقاله مناسب شماست! اینجا ریلهایی که در ژانویه سال 2022 ترند شدن رو به شما معرفی میکنیم تا ازشون ایده بگیرید. ترند «So This Is Love» این ترند برای نشون دادن چیزیه که خیلی دوستش
استراتژیهای تولید لید: راهنمایی برای بیزینسها و آژانسها
استراتژیهای تولید لید بااینکه معرفیها و بررسیها، معمولاً برجستهترین منبع تولید لید برای آژانسهای محلی هستن، تولید لید هم به همین اندازه برای رشد بیزینس ضروریه. بدون داشتن لیدهای باکیفیت، اثرگذاری تیم فروشتون کامل نمیشه و پرورش و تبدیل مشتریهای بالقوه
رمز موفقیت در اینستاگرام در سال ۲۰۲۲
ما رمز موفقیت در اینستاگرام در سال 2022 رو کشف کردیم! اینستاگرام داره تغییر میکنه و این یعنی استراتژی شما هم باید تغییر کنه. هنوز با ریلز درگیر هستید؟ میخواید گزینهی همکاری (Collabs) رو امتحان کنید؟ نمیدونید با آپشن گایدها
فرایند امتیازدهی محتوا برای تصمیمگیری بهتر
فرایند امتیازدهی محتوا دنبال یک روش متعادل و قابلاجرا برای این هستید که بدونید محتواتون اهداف موردنظر رو اجرا میکنه یا نه؟ میتونید یک کارت امتیازدهی محتوا طراحی کنید. کارت امتیازدهی محتوا به شما اجازه میده که محتواتون رو براساس استانداردهای عملکرد
4 راه برای افزایش رضایت مشتری در سوشیال مدیا
رضایت مشتری چیزیه که مشتریها رو به برند و کسب و کار شما وفادار نگه میداره. در اینجا 4 نکته برای افزایش رضایت مشتری به شما یاد میدیم تا در کسب و کارتون از اونها استفاده کنید. 1. در سوشیال مدیا
ویدیوهای طولانی فرصتی برای مارکترها هستن
همهی ما میدونیم که ویدیوهای کوتاه در تیک تاک و اینستاگرام به شدت محبوب و ترند شدن، اما ترند بزرگتری هم وجود داره که ممکنه خیلی از بازاریابها از اون چشم پوشی کنن. در این تجزیه و تحلیل به اهمیت
۴ نوع محتوای ارگانیک که برای ایجاد انگیجمنت نیاز دارید
استراتژیهایی که در این مقاله به شما ارائه میدیم بر اساس شواهد و تجربه هستن. این 4 نوع محتوایی که در ادامه بهتون معرفی میکنیم، برای مخاطبها موفق بودن و اگه قصد نداشته باشید که برای تبلیغات هزینه کنید، میتونید