تیم تخصصی سایبرتک

یکی از دغدغه های مهم کسب و کارهای آنلاین، نبودن یک تیم متخصص در کنارشون هست، تیمی که بتونه مسیر درستی رو برای توسعه و رشدشون ترسیم کنه. اعتبار ما برامون ارزشمنده، به همین دلیل تمام تلاش خودمون رو برای کسب رضایت مشتریان به کار می گیریم.

 

اطلاعات تماس
f

مقالات

تجربهٔ کارکنان از لحظه‌ای که فرد برای کاری درخواست می‌ده تا لحظه‌ای که نامهٔ استعفاش رو برای کمپانی می‌فرسته، ارتباطات و لحظاتی رو تجربه می‌کنه که تجربهٔ کارکنان رو شکل می‌ده. تجربهٔ کارکنان (Employee Experience) یا EX، تفاوت چندانی با تجربهٔ مشتری

تقویت تحول مارکتینگ نقاط درد تیم‌های غیرهم‌سو هر کسی که کار تیمی کرده باشه می‌دونه فعالیت در یک تیم غیرهم‌سو چه حسی داره و این قضیه روی توانایی شما برای پیشرفت‌های استراتژیک تأثیر می‌ذاره. این سناریو به‌نظرتون آشناست نه؟ سازمانتون پشت سر هم

اینستاگرام داره یک ویژگی جدید به اسم سابسکریپشن رو آزمایش می‌کنه که باهاش به سازنده‌ها اجازه میده تا برای استوری‌های انحصاری و ویدیوهای لایو هزینه دریافت کنن. سازنده‌ها به کمک این ویژگی، می‌تونن یک دکمه‌ی «Subscribe» (سابسرکرایب) به پروفایلشون اضافه

۷ ویژگی تیم‌های مارکتینگ مارکتینگ بی‌توبی درحال‌حاضر، پیچیده‌تر از همیشه‌ست و مثل همیشه بازدارنده‌هایی هم در این زمینه وجود داره. ابزارها، تکنولوژی‌ها، رقابت‌ها و انتظارات مشتری بیشتر از گذشته‌ست. تمام تیم‌های مارکتینگ بی‌توبی با این موانع مشابه مواجه می‌شن اما فقط بعضی از

بهترین شکل اعتبار برای برندها و سازنده‌ها‌یی که در اینستاگرام قعالیت دارن، وریفاید (Verified) شدن یا تیک آبی گرفتنه. این "تیک آبی" نه تنها اعتبار شما را تأیید می‌کنه، بلکه نشون میده که شما تنها نماینده‌ی برندتون هستید. وریفاید شدن

۳ نوع رقیب براساس یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۰، بیشتر بیزینس‌ها به‌طور میانگین ۲۹ رقیب دارن. می‌دونید رقبای شما چه کسانی هستن؟ در هر بیزینسی رقابت وجود داره و شناختن این رقابت، نکتهٔ کلیدی برای نوآوری در محصولات، خدمات و استراتژی‌های مارکتینگتونه.

بهترین شبکه‌های اجتماعی مهم نیست از سوشال مدیا برای کمک به استراتژی‌های مارکتینگ درون‌گرای فعلیتون استفاده می‌کنید یا می‌خواید کل استراتژیتون رو از نو بسازید، سوشال مدیا یک ابزار موثر برای رسیدن به اهداف مارکتینگتونه. پلتفرم‌های سوشال مدیای بسیاری برای انتخاب وجود

اینکه بدونید چه مقدار محتوای شخصی رو میشه در اکانت کاری به اشتراک گذاشت، می‌تونه برای کسب و کارهای کوچک سخت باشه. ما در اینجا شما رو در این رابطه راهنمایی می‌کنیم. سؤال: من اینفلوئنسرهای زیادی رو می‌بینم که جزئیات زندگی

مراکز محتوا رقابت برای جلب‌توجه آن‌لاین بسیار شدیده. به معنای واقعی کلمه، روزانه میلیون‌ها مقاله منتشر می‌شه. ولی یکم به ماهیت این رقابت فکر کنید. رقابت در هر موضوعی متفاوت از دیگریه. در گوگل، در سوشال مدیا و در ذهن مخاطبانتون، رقابت

۵ پیش‌بینی اشتباه سوشال جهان پیرامون ما مدام در حال تغییره و دنیای مارکتینگ هم باهاش تغییر می‌کنه. هر سال مارکترها گوی جادوییشون رو بیرون میارن و ترندها و تغییرات سال آینده رو پیش‌بینی می‌کنن. گاهی‌اوقات این پیش‌بینی‌ها درسته و گاهی چشم‌انداز