تیم تخصصی سایبرتک

یکی از دغدغه های مهم کسب و کارهای آنلاین، نبودن یک تیم متخصص در کنارشون هست، تیمی که بتونه مسیر درستی رو برای توسعه و رشدشون ترسیم کنه. اعتبار ما برامون ارزشمنده، به همین دلیل تمام تلاش خودمون رو برای کسب رضایت مشتریان به کار می گیریم.

 

اطلاعات تماس
f

مقالات

راهنمای داستان‌سرایی برند وقتی به بهترین داستان برند فکر می‌کنین، کدوم برند به ذهنتون می‌رسه؟ دیزنی؟ اپل؟ ایربی‌ان‌بی؟ همهٔ این برندهای معروف دارای یک نقطه مشترک هستن: داستان‌سرایی رو در مرکز تبلیغاتشون قرار میدن. داستان‌ها نظر ما رو جلب می‌کنن و یکسری یافتهٔ

هفته‌‎ای چند بار باید در اینستاگرام پست بذاریم؟ اگه کار شما مربوط به اینستاگرام میشه، حتماً حداقل یک بار این سؤال رو از خودتون پرسیدید. برای پیدا کردن جواب این سؤال، ۸۱ میلیون پست (شامل ریلز و آی جی تی وی) توسط

اگه شما از دسکتاپتون برای دیزاین و ادیت پست‌ها استفاده می‌کنید، پست کردن اون‌ها از طریق دسکتاپ می‌تونه براتون خیلی راحت‌تر باشه. علاوه بر این، وقتی پست‌های اینستاگرامتون رو با کامپیوتر آماده کنید، هم تصویر رو بزرگ‌تر می‌بینید و هم

۵ ترند برتر مارکتینگ ٪۵۱ از مارکترهای بی‌توسی (B2C) در نظر دارن که در سال ۲۰۲۲، بودجهٔ مارکتینگشون رو افزایش بدن. سوال اینه که این بودجه دقیقاً صرف چی می‌شه؟ آیا مارکترها دوباره روی استراتژی‌های قدیمی سرمایه‌گذاری می‌کنن یا ترندهای جدیدی رو

آماده‌اید که استوری‌های بهتری در اینستاگرام به اشتراک بذارید؟ اطلاع داشتن در مورد نکات و ترفند‌های استوری اینستاگرام به شما کمک می‌کنه استوری‌های بهتری به اشتراک بذارید و جلوتر از ترندهای مختلف حرکت کنید! از ترفند‌های دیزاین شناخته نشده گرفته تا

۶ توصیهٔ ویدئو مارکتینگ ویدئوها یکی از قدرتمندترین روش‌های داستان‌گویی‌ان و به گفتهٔ ۸۳٪ مارکترهای تحقیق اخیر، در دو سال گذشته برای برندها مهم‌تر شدن. اما این به این معنی نیس که همهٔ محتواتون رو به ویدئو تبدیل کنین و تاکتیک‌های دیگه

اگه جدیداً به اینستاگرام سر زدید، حتماً با استیکر جدید «add yours» در استوری‌ها مواجه شدید. این استیکر برای افزایش تعامل و ایجاد زنجیره‌ی محتوایی در استوری‌ها عالیه! برای همین می‌تونید از اون برای افزایش تعامل یا همون انگیجمنت (engagement)

۱۳ ایدهٔ بهبود وبینار موفقیت یک وبینار می‌تونه بعد از تموم‌شدنش همچنان ادامه داشته باشه اما به گفتهٔ آمنی‌پرس ریپورت، فقط ٪۴۸ از مارکترها بعد از تموم‌شدن جلسه، از محتوای وبینار دوباره استفاده می‌کنن. استفادهٔ مجدد از محتوای وبینار در قالب‌های

۵ الگوریتم سوشال مدیا تا حالا از خودتون پرسیدین که الگوریتم‌های آزاردهندهٔ سوشال مدیا به چه درد می خورن؟ درسته که به‌نظر می‌رسه الگوریتم‌ها جلوی دیده‌شدن محتوای شما رو می‌گیرن اما هدف واقعیشون پنهان کردن محتواتون از دیگران نیست. بذارین بهتر