راهنمای داستانسرایی برند (Brand Storytelling)
راهنمای داستانسرایی برند وقتی به بهترین داستان برند فکر میکنین، کدوم برند به ذهنتون میرسه؟ دیزنی؟ اپل؟ ایربیانبی؟ همهٔ این برندهای معروف دارای یک نقطه مشترک هستن: داستانسرایی رو در مرکز تبلیغاتشون قرار میدن. داستانها نظر ما رو جلب میکنن و یکسری یافتهٔ
چند وقت یک بار در اینستاگرام پست بذاریم؟
هفتهای چند بار باید در اینستاگرام پست بذاریم؟ اگه کار شما مربوط به اینستاگرام میشه، حتماً حداقل یک بار این سؤال رو از خودتون پرسیدید. برای پیدا کردن جواب این سؤال، ۸۱ میلیون پست (شامل ریلز و آی جی تی وی) توسط
چطوری از دسکتاپ در اینستاگرام پست بذاریم
اگه شما از دسکتاپتون برای دیزاین و ادیت پستها استفاده میکنید، پست کردن اونها از طریق دسکتاپ میتونه براتون خیلی راحتتر باشه. علاوه بر این، وقتی پستهای اینستاگرامتون رو با کامپیوتر آماده کنید، هم تصویر رو بزرگتر میبینید و هم
۵ ترند برتر مارکتینگ در سال ۲۰۲۲
۵ ترند برتر مارکتینگ ٪۵۱ از مارکترهای بیتوسی (B2C) در نظر دارن که در سال ۲۰۲۲، بودجهٔ مارکتینگشون رو افزایش بدن. سوال اینه که این بودجه دقیقاً صرف چی میشه؟ آیا مارکترها دوباره روی استراتژیهای قدیمی سرمایهگذاری میکنن یا ترندهای جدیدی رو
۲۲ ترفند استوری اینستاگرام که شما رو شگفت زده میکنن!
آمادهاید که استوریهای بهتری در اینستاگرام به اشتراک بذارید؟ اطلاع داشتن در مورد نکات و ترفندهای استوری اینستاگرام به شما کمک میکنه استوریهای بهتری به اشتراک بذارید و جلوتر از ترندهای مختلف حرکت کنید! از ترفندهای دیزاین شناخته نشده گرفته تا
۶ توصیهٔ ویدئو مارکتینگ
۶ توصیهٔ ویدئو مارکتینگ ویدئوها یکی از قدرتمندترین روشهای داستانگوییان و به گفتهٔ ۸۳٪ مارکترهای تحقیق اخیر، در دو سال گذشته برای برندها مهمتر شدن. اما این به این معنی نیس که همهٔ محتواتون رو به ویدئو تبدیل کنین و تاکتیکهای دیگه
قابلیت جدید اینستاگرام: add yours | مال خودت رو اضافه کن!
اگه جدیداً به اینستاگرام سر زدید، حتماً با استیکر جدید «add yours» در استوریها مواجه شدید. این استیکر برای افزایش تعامل و ایجاد زنجیرهی محتوایی در استوریها عالیه! برای همین میتونید از اون برای افزایش تعامل یا همون انگیجمنت (engagement)
۱۳ ایدهٔ بهبود وبینار
۱۳ ایدهٔ بهبود وبینار موفقیت یک وبینار میتونه بعد از تمومشدنش همچنان ادامه داشته باشه اما به گفتهٔ آمنیپرس ریپورت، فقط ٪۴۸ از مارکترها بعد از تمومشدن جلسه، از محتوای وبینار دوباره استفاده میکنن. استفادهٔ مجدد از محتوای وبینار در قالبهای
۵ الگوریتم سوشال مدیا در سال ۲۰۲۲
۵ الگوریتم سوشال مدیا تا حالا از خودتون پرسیدین که الگوریتمهای آزاردهندهٔ سوشال مدیا به چه درد می خورن؟ درسته که بهنظر میرسه الگوریتمها جلوی دیدهشدن محتوای شما رو میگیرن اما هدف واقعیشون پنهان کردن محتواتون از دیگران نیست. بذارین بهتر